Kul lösning på temat. Gillar ljuset i bilden och på hjälmarna och färgerna i förgrunden på det som är gult och blått (vad det nu heter) 🙂
Verkligen en fin balans i bilden och jag gillar också dramatiken i den. Snyggt jobbat !
Har bläddrat runt och beundrat dina ofta färglada, vackra motiv, du är verkligen en mästare på tolka dessa teman! Detta blev en favorit bland de senast tolkade bidragen.
Kul tolkning! Verkar så himla roligt med 365 foton. Är bra sugen på att hoppa på nåt år. Har ju förstått att man kan lägga ut flera teman vissa dagar och hoppa över vissa. Får se, är rädd för att känna press och krav, ja du vet. Vill att bloggen ska vara kul!
Your comment is valuable