Not much blue here but a Satisfied Flower fly!!
“The Sky is Not the Limit – It’s Just the View”
Blue Feeling / Feeling blue…
Alone…

Shades of Blue
23 responses to “Shades of Blue”
-
-
Vackra bilder! Blomflugan som är full av pollen och sedan havet med det rostiga räcket är underbara!😊
-
Hur f*n gör du???!!!! Har undrat länge och lär nog inte få ett svar på min fråga heller. Vilka bilder!
Killen som fotar just nåt i bakgrunden av det blåa.flugan som ser nästan ut som en geting (ja, inte ser jag skillnaden;-) ) åsså kvinnan som står vid räcket, har en blå jeansjacka på sig och tittat ut i det blåa. Som du tog bilden ser det nästan ut som om tjejen bara har ett ben. Otroligt hur du lyckades med det!
Åsså finalen med den vackra blå blomman. Du är bara bäst, men det har jag ju sagt minst 100 gånger förut:-)-
Ser inte heller skillnad på bin och blomflugor, tycker de ser mer ut som bin fast getingar är lättare att känna igen. Hahaa…du har helt rätt, hon ser faktiskt ut att bara ha ett ben!!! Tänkte inte alls på det när jag fotograferade eller när jag tittat på bilden men du har som vanligt ett öga utöver oss “vanliga”.😁😁 Förresten så plockade jag upp dig från skräpposten, vad du nu hade där att göra.😁😥😁
-
-
-
Blue is also my favourite colour, dear Anita. All pictures look very bright an holiday-vacation-like 🙂
-
Verkligen bilder med sommarkänsla. Den nedersta bilden och bilden på den den blåklädda kvinnan är i särklass.
-
-
-
-
Anita, jag läser din senaste post på mobilen- vad har hänt? Huset, ditt hem verkar helt demolerat. Eller har jag missförstått? Hoppas allt är bra med er😐
-
-
-
Den sista bilden var pricken över i. Riktigt sug i den bilden med en lugn och fin färgton i bakgrunden.
-
Åh!!! Jag ÄLSKAR det här inlägget! Jag kunde bara drunkna i blått och vara glad. Det är allt så underbart … men bilden av biet med pollen handlar om honom blåses! Det är otroligt!!! Ett sådant glatt inlägg. Och citatet i slutet är bra. Tack och skål !!! 🤗🥂💖☀️🦋😊
-
Your comment is valuable