Tulips, lovely tulips…
23 responses to “Tulips, lovely tulips…”
-
-
-
Gillar tulpaner skarpt, men endast så länge de är fräscha och “krispiga”. När de har vissnat tycker jag inte om dom längre. Detta kan bero på att jag inte är “proffsfotograf” som ser den vissna blomman som ett vackert fotoobjekt. Jag ser bara dess förfall, bladen som ramlat ned med mera, med mera. Dessutom luktar gamla tulpaner illa, för att inte tala om vattnet de står i;-)
-
-
-
-
Det är en ljuvlig tid nu när man kan slösa med tulpaner. Jag är just nu i färd med att göra årets första tulpaninlägg på min blogg.
-
Väldigt snyggt! Tulpaner är alltid vackra även när de har vissnat. Gillar dina bakgrunder som du valde också. Ha en trevlig nu vecka och njut av solen!
-
-


Your comment is valuable