Macro Monday

A small selection of photos taken here in Cyprus this November.

Now I lied a bit, the image of the Painted Lady was taken in Malta in 2016. I included it because I’ve seen so many recently but haven’t managed to capture any yet. So what, time doesn’t matter anyway.

21 responses to “Macro Monday”

  1. Tokens of Companionship Avatar

    When you said Painted Lady and Malta, I was reminded of this beautiful lady from March 2019: https://maltanita.com/2019/03/10/valletta-carnival-2019/

    She wasn’t a butterfly, but she was very colorful. 🙂

    1. Anita Avatar

      Oh.. what a great memory you have Brad and yes, she was very colorful and also beautiful. Many thanks for the link and your comment. It’s always interesting to go back in time, I made that post almost five years ago! Unbelievable how fast time goes

      1. Tokens of Companionship Avatar

        I bookmarked that post because I thought your photos of her were extraordinary. Yes, hard to believe it’s been almost five years. That was a whole year before Covid. Now you’ve made a new home and a new life. Change is necessary if we want to keep growing and living fully. Stay well, Anita!

        1. Anita Avatar

          Thanks a lot for your kind and wise words Brad.

  2. Minton Avatar

    Vackra bilder på fjärilar och sländor. Lyser upp i vinter kylan. Vi har -6 och lätt snöfall .
    Kramar från oss

    1. Anita Avatar

      Tack Anki. Här har vi haft riktigt oväder i flera dagar men nu skiner solen igen och det är vindstilla.
      Kram till dig och Minton!

  3. Mr. Ohh's Sideways View Avatar

    Great stuff as always 🤣😎🙃

    1. Anita Avatar

      Thanks a lot Mr. Ohh…
      I don’t understand why I always have to approve your comments. It shouldn’t be needed and it’s just your comments. Others go through without me having to do anything. Very strange but it doesn’t matter, I’m just as happy every time you write something. 😁😂

      1. Mr. Ohh's Sideways View Avatar

        Your macro stuff is wonderful. I have to comment.

        1. Anita Avatar

          You are very kind Mr Ohh. 😊😊

  4. Kristallina Avatar

    För mig ser det ut som sommar. Här är det -12 grader och mera snö ska komma. Helt underbara och vackra makro bilder igen. Ha en trevlig ny vecka!

    1. Anita Avatar

      Tusen tack Kristallina. Här har det varit stormvindar, regn och termometern sjönk till +12 men jag ska inte klaga med tanke på dina -12 😁

  5. bpz3 Avatar

    Tusen tack för dessa skönheter som ger mig varma sommarvibbar. Det är snö och åtta minusgrader därute. Så återigen – tusen tack:-)

    1. Anita Avatar

      Tusen tack själv för att du tar dig tid att kommentera hos mig. Du är fantastisk.

  6. bushboy Avatar

    Great macro photos Anita. My favourite is the snail 🙂

    1. Anita Avatar

      Thank you Brian. I’m glad you found a favourite, although the snail is not visible 😂

  7. Susanne Avatar

    Ljuvliga bilder <3 Känns härligt att titta på en dag som denna när snön yr utanför fönstret. Brrr…

    1. Anita Avatar

      Återigen, tack snälla för dina kommentarer Susanne. De uppskattas mycket ska du veta.

  8. Claes Petterson Avatar

    Underbara macrobilder. Lite bättre väder där än vi har haft i november 🙂

  9. Jag Avatar

    Fantastiskt fina bilder på skönheterna och roligt att du kan fota dem denna tid på året. Jag får vänta till senvåren, missade nästan alla flygfän i somras för att vi inte kunde åka till landet.

    1. Anita Avatar

      Tack snälla. Ja, det är helt underbart att nu i december kunna se blommor, fjärilar och annat som annars hör våren till. Nu hoppas jag på en mild vinter, värst brukar det vara januari till mars.

Your comment is valuable

Translate »

Discover more from Anita's Images

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading